Hockeybloggen

Vi vann

Jag bara skrek å grät om vart annat när Rickard Walle Wallin satte pucken i mål bakom Ullmark i förlängningen (det stod 0-0 efter full tid).

Innan matchen lovade jag att köpa en matchtröja med # 51 Wallin på ryggen om de vann. Imorgon är det jag som ringer. Roligt att just han fick bli matchhjälte. Han är vår lagkapten och han visar varför i varje match, hela tiden och över hela isen! Bästa Walle! Förstår du vilken stor ledare du är?

På tal om ledare. Vilken härlig klackledare Niklas är på stå! Ge honom hedersmedlemskap och livstidstjänst som klackledare. När han tar tid så sjunger hela klacken! Rätt man på rätt plats!



Suss

Du Niklas är ta mej fan den bästa klackledaren alltså! !! Han är grymt bra!!! han får i gång HELA hallen alltså! Vilket behövdes!!! :))) Jag är så jävla glad så du vet inte!!!!! Vilket drag det blev då på slutet och att Walle fick göra mål!!! Nu jäklar tar vi guldet, visst Pia!!! :))

Go natt

Svar: Ja, jag hoppas att vi tar guld, men just nu fokuserar jag på ett byte i taget. Det är en lång väg att vandra. Angående Niklas så tycker jag att han gör ett kanonjobb som klackledare. En del kanske inte håller med...Jag själv jämför inte med andra då jag aldrig stått i klacken. Jag konstaterar bara att han är riktigt bra på det han gör! Han får igång publiken!
Pia

2013-03-20 / 23:26:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback