Hockeybloggen

Taggade till tänderna.

Både jag och de! Vi  S K A ta det där guldet i april! Så är det bara. Då jag inte själv har möjlighet att näravara vid så många matcher tyvärr, så får jag göra allt för att stötta på andra sätt. Det kommer jag att göra. Det kan jag lova er! Ibland vill jag också gå på gymnasiet eller ha ett jobb som jag kan ta ledigt från när jag vill och behöver. Jag jobbar som lärare, så det är rätt svårt som ni säkert förstår. Min övertid tas ut på loven. Hade jag bott i Karlstad hade jag kunnat finnas på plats ändå varannan match. Nu bor jag dock rätt långt därifrån. Jag hoppas att ni läsare ändå kommer att känna en dos engagemang från min sida. Avstånd spelar ingen roll när det kommer till kärlek right? I det här fallet är det hockeykärlek vi talar om. Å laget det heter Färjestad. 2 dagar kvar. Sedan kör vi på riktigt. TILLSAMMANS!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback