Hockeybloggen

Mitt slutspelsliv

Jag vet inte hur ni hanterar det. Slutspelet. Jag själv går in i min bubbla och är mer frånvarande än vanligt i nuet. :) Jag hanterar givetvis jobbet galant, men så fort jag är hemma så¨är jag nästan okontaktbar. :) Sover dåligt, äter dåligt, har ont i magen, nerverna utanpå kroppen, tålamod nada, fokus på enbart hockey, läser allt kring och om FBK, analyserar var enda match och motståndare, peppar extra mycket, går omkring i mina FBKkläder på jobbet, bloggar/Twittrar sönder fingertopparna för att  jag måste får ur mig energi, pratar hockey och endast hockey med folk, är säkert väldigt "jobbig" för mina nära och kära som inte gillar sporten hockey....osv osv.
 
Känner ni igen er?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback