Hockeybloggen

Kriget i norr

Jaha. Då körde vi ett kämparslag från start till slut. Ä V E N om jag personligen tycker att vi borde tagit 3 poäng idag så vann vi matchen på straffar. Först så slagskottade Nygga in sin straff på bästa backvis. Sedan så kom den äldre och visade var skåpet skulle stå. Salák var tät och bra i straffläggningen. 
 
Å visst kan man sitta här och tänka: "Det borde varit seger i fulltid", men vad hjälper det? De gör så gott de kan där ute. Jag fokuserar istället på det positiva. Det som skedde  mot SAIK och även det som skedde ikväll. Vi viker inte ner oss. Vi åker på underlägen hela tiden, men reser oss igen. Å inte bara det. Ikväll gick vi även om. 
 
Sammanfattningsvis har jag en god känsla inför slutspelets början. Jag är även väldigt stolt över mitt lag.
 
Färjestad. I med- OCH motgång. Alltid. Härifrån till evigheten. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback