Hockeybloggen

Vita Hästen släpper Johan

Jag förstår ingenting! Rykten cirkulerar om varför här i cyberspace. R Y K T E N sa jag! Tro aldrig på de! Skvaller är ju bland det värsta som finns. Det handlar oftast om sanningar som inte ens finns!

Hur som helst så gör det mig väldigt ledsen att J Erkgärds tvingas lämna Vita Hästen. Han är en av de bästa i laget! Hur tänkte de där? :(



J

...Ingen rök utan eld...heter det...

Ja, vi får hoppas det kommer fram så man vet vad man ska tycka....

Svar: Well, jag tror mig veta sanningen nu så jag tycker att han skulle fått stanna!
Pia

2013-01-03 / 06:51:11
Anonym

vad var det som hade hänt...?

Svar: Det tänker jag inte berätta då jag inte anser att det hör till hockeyn.
Pia

2013-01-05 / 18:00:37
Pia

Menar givetvis att jag inte tänker berätta det för att jag tycker att det inte hör till hockeyn.

2013-01-11 / 18:45:06
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback