Hockeybloggen

Reflektion

Under min bloggpaus så har jag insett vad skönt det har varit att inte blogga alls. Inte delta så mycket över huvud taget i de sociala medierna. Vad mycket mer man hinner med på sin lediga tid och så vidare. De senaste åren har jag verkligen lagt massa tid på just sociala medier. Dock känner jag att hockeybloggen får fortsätta att uppdateras under 2013, under säsongen/säsongerna, men under sommmaruppehållet så lär även den här bloggen ta paus. Jag kanske inte heller bloggar om de matcher som jag tvingas lyssna till via webradion utan bloggar om de matcher som jag ser: antingen live eller på Tvn. Så får det bli! Mindre tid på bloggen helt enkelt.
 
Välkommen Bloggåret 2013!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback