Hockeybloggen

Nu har även Färjestad BK skrivit om händelsen igår

Klicka HÄR så kan ni läsa.
 
Jag tror att båda sidor har någonting att lära här. Dock är jag kritisk mot HUR ingripandet skedde. Det här får dock inte bli någon hets mot väktare och poliser och inte heller mot Färjestads fans. Alla är inte som få. Dra inte alla över samma kam vad än ni gör. Det betyder bokstavligt talat att alla väktare och poliser inte gör fel när de ingriper och alla FBKfans är heller inte skadegörare. 
 
Mänskligheten har mycket att lära av det här. Vi hoppas att det går upp ett Liljeholmens innan det blir ett onödigt hat som föds. Folk gör misstag, får ta konsekvensen och förhoppningsvis lär de sig av dem.
 
Jag kommer inte ta upp ämnet mer i min hockeyblogg. Jag väljer att fortsätta hålla fokus på sporten och spelet.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback