Hockeybloggen

Kort kort och gott!

Det är som vanligt. Nedanstående kort har jag fotograferat med min Nikon D7000. Varje gång jag lägger upp kort så funderar jag på om jag ska skriva på korten vem som har tagit dem, men vet ni. Jag litar på er. Jag litar på att ni frågar mig om ni vill låna kort som jag har tagit innan ni snor dem. Det gör ni genom att fråga i en kommentar nedan och ange ert namn, mejladress och ev blogglänk. Vill ni lägga ut dem på era bloggar eller använda dem på annat offentligt sätt så vill jag att ni hänvisar till mig dvs denna bloggen! Det är nämligen denna bloggen som utgör fotokällan för nedanstående kort!
 
Foto: Jag!
 
 
1. Anton Grundel
2. Per Åslund
3. Alexander Salák
4. Jörgen Jönsson och Johan Davidsson
5. Anton Grundel i fancorner
 
Well, det var några av väldigt många fler som jag knäppte under förra veckan.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback