Hockeybloggen

HVkollegan

En av mina HVkollegor stormade fram till mig igår innan vi skildes åt på jobbet och undrade hur jag trodde det väntade mötet mellan våra lag skulle sluta. "Det kan bli tufft på bortais och med en sargad trupp, men å andra sidan brukar mitt lag klara av sådant, så det kan gå  hur som helst", svarade jag diplomatiskt.
 
Imorse kom han framstegande igen och hade tydligen glömt gårdagens möte då han hälsade glatt och fick ett överdrivet "Nämen heeeeeeeeeeeeeeej X, vilken hääääääääääääääääärlig fredag det är idag" av mig tillbaka som svar. Det tog några sekunder innan han förstod varför jag log mitt bredaste leende mot honom. 
 
"Ja, jag förstod att det skulle bli så få fort Wallin gjorde det första målet!", skyndade han sig att säga varpå jag sa:
"Va? Efter första. Hur kunde du veta det? Typiskt er att ge upp direkt. Dålig stil av dig som supporter."  Ni kan haja att jag var glad hela dagen. 
 
Så fort jag har fått svar från Anton så hoppas jag att jag kan börja lägga upp lite av förra veckans fotoskörd här. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback