Hockeybloggen

Sanny Lindström

En av de hockeyspelarna som jag har följt längst kanske tvingas avsluta sin karriär på ett mycket tråkigt sätt. Sanny Lindström åkte på en hjärnskakning i oktober förra året och är inte tillbaka än. Varken på isen eller i vardagen. Såg ni också repotaget om och med Sanny igår på SVT (Hockeykväll)?
 
Jag blev så ledsen och fick ont både i hjärtat och magen när jag hörde och såg, den annars så pigga och glada Sanny, så där ledsen i blicken och framför allt trött. Jag bryr mig inte om ifall han kommer tillbaka i spel, utan allt jag vill är att Sanny ska bli bra och kry och få orken tillbaka och slippa skallvärken. Om jag hade makten och kraften till att påskynda detta tillfrisknandet så skulle jag ha sett till så att Sanny varit frisk och kry för länge sedan. Tyvärr besitter jag inte en sådan form av superkraft.
 
Kämpa Sanny! Du är en hjälte. Även om vi tar SMguldet utan dig på isen, så har du en stor del av det ändå!
 
Krya på dig!
Foto: Fröken Klöver



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback