Hockeybloggen

Hävt lösenordsskyddet på bloggen

Vi får se hur det blir i framtiden. Det är rätt skönt att ha ibland, men vi får se....Varför jag hade lösenordsskyddat är ingenting som jag tänker delge er. Jag har aldrig något krav på mig att berätta för er hur och varför jag driver min blogg som jag gör. Om ni tycker det är konstigt så får ni bara gilla läget. Om ni tycker att den ska drivas på annat sätt så föreslår jag att ni skaffar er en egen blogg och driver den som ni vill och som passer ER bäst. :) NÄ, nu kör vi ett tag till här.
 
Nu var det länge sedan jag skrev här. FBK har hunnit vinna flera matcher och förlorat några. Jag orkar inte skriva ikapp angående dessa matcher (ni som har min andra blogg kan ju ändå läsa där). PW har skrivit på kontrakt, vilket gläder mig. 
 
Holtet, Nygga, Paulsson m fl håller på med förhandlingar. Mickes kontraktförhandlingar har harvererat läste jag. Det beror väl på att han inte varit så aktiv denna säsongen av förklarliga skäl (kan jag tänka mig).
 
Ikväll möter FBK AIK i Stockholm. Hoppas på vinst som vanligt.
 
Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback