Hockeybloggen

Vi är Färjestad

Endel av mina FBKkompisar dvs de som håller på samma lag som jag, hävdade efter gårdagens förlust att nu är det kört och gratulerade Luleå till finalplatsen! De säger att laget inte verkar vilja vinna och att de inte kämpar. När jag ifrågasätter så säger dessa personer att jag måste vara realist! What?!

Visst har det gått upp- och ner och fram - och tillbaka under hela säsongen, m e n vi kom tvåa i tabellen. Plats nummer 2. Så, ja. Jag ÄR realist! :)

Å laget VILL var så säkra! Det vet jag! Så sluta deppa och börja peppa! :)

TILLSAMMANS!



K

Tror faktiskt dina vänner har rätt. Känns faktiskt som det är kört. De ser inte ut att vilja vinna.Dryga och noncharlanta. Såg du matchen på tv igår? När de visade från båset? Tomma ögon, inget pepp eller något. Alla satt stilla och tysta som om de satt på en biofilm!
Hade jag varit coach så hade de fått höra ett och annat. Det kan jag lova!!!!!
Så jo jag tror med att det är kört. Tyvärr...
Jag skulle kunna skriva mycket här nukänner jag, men jag väljer att inte göra det. Om enskilda spelare och annat...men men......

Men det är bra att någon är positiv.

Svar: Tack! Ja, jag föddes obotlig optimist och med stor portion envishet. :) Det SKA gå hela vägen. SKA! :)
Ja, jag såg matchen på Tv. Hade hellre velat sett den live.
Pia

2013-04-01 / 10:41:42
K

Jag igen....
Jo, i intervjuver säger de hela tiden, jo men vi ska bli bättre på det, och det och det. Vi kommer igen. Så säger de hela tiden. Men vad händer. Inget. Om inte en grej fungerar, prova då något annat!

Nygren lovar på twitter att Jo, "vi kommer resa oss och bli bättre"
Vilket skitsnack. Var är han i semin???
Jag menar, de har löner, kan de inte prestera då....?

Nej, stolarna kommer stå mer tomma nästa säsong. Mindre publik än i år.

Jag har då betalat färdigt till "fruarnas klädgarderober"!!!

Svar: Oj, det var ord och inga visor. Jag kan förstå din frustration dock. Vi kommer igen! Ny dag. Nya tag.
Pia

2013-04-01 / 10:56:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback