Hockeybloggen

Arkiv och funderingar kring fortsatt bloggliv

Det är rätt roligt att kolla tillbaka på matchresultat och texter som jag har skrivit sedan bloggen startades i december 2011. Jag har periodvis funderat på att lägga ner den här bloggen (då det tar lite tid att dokumentera allt), men samtidigt så kan jag inte sluta skriva. Skriva har alltid varit ett av mina huvudintressen i livet. Att skapa texter med ord är som att trolla med puck och klubba. Underbart! Tänkte att jag skulle missa någon match och inte skriva om den, men då blev jag nojjig och ville allt ha med alla matcher i bloggen. Det betyder en hel del webradiolyssnande och Tv- och livetittande. Under nästa säsong får vi se hur det blir med den biten. Jag kanske bestämmer mig för att faktiskt ägna mig åt andra saker i livet än att hockeyblogga om ALLA matcher med Färjestad. Kanske. Eller så väljer jag att blogga om enbart live- och Tvmatcherna som jag faktiskt kan se och göra analyser kring. Å andra sidan. Det är få matcher som jag missar.. Tar jag del av dem så kan jag ju lika gärna blogga om de eller hur? HAHA! En annan tanke är att skippa detta skrivande om spelare, lägga ut vidoes och information kring och med laget här. Fast, det är ju ändå det som är roliga inslag med. Tur att det är en hel sommar kvar till nästa sässe tar fart och än är ju inte den här sässen slut. Långt ifrån.
 
Kanske borde be er läsare om en utvärdering av bloggen? Why not liksom? Det är ju ändå ni som läser och hänger med här. Många dessutom. Många FBKfantaster i alla fall. Så, kom igen. Uttryck era åsikter i kommentarer till detta inlägg. Har ni önsketips för framtida hockeyblogglivet så släng in de önskningar också i kommentarer. Jag vill gärna veta vad ni tycker, tänker och känner. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback