Hockeybloggen

VI ÄR FÄRJESTAD

Efter första perioden så var det 2-0 till oss: Basse och Lee. 
 
Efter andra perioden. 2-1: Domarn klev in i matchen....
 
Efter tredje perioden 4-1 till oss: Micke och Peppe.
 
Med undantag från  andra periodens senare hälft så kände jag äntligen igen mitt lag. The Greenmachine var tillbaka. Spelet, passningarna, farten, tacklingarna, ligga tätt på motståndarna osv. Det är så vi måste spela för att ta det där guldet. Det bästa av allt är att jag vet att vi kan bättre. Ännu bättre! Så det är bara att köra på och tagga till ännu mer. Hela laget lyfte sig ett snäpp ikväll. Gjorde det som förväntades av de. En del verkade vara stressade över situationen...Men det kommer ordna upp sig på torsdag. I Lulä. 
 
Extra plus till Salák, Görtz., Walle, Åslund, Lee, Basse, Holtet, Grundel, Micke och Peppe.
 
Folk säger att vi inte kommer vinna 4 raka, men vem har pratat om det? Vi kommer vinna. Först på torsdag. Här tar vi en match i taget. Ett byte i taget. Jag tror på mitt lag. Jag är stolt över de ikväll!
 
Tyvärr tar jag mig inte till Karlstad på lördag, men jag vet flera andra som drar dit å de kommer att se till så att Färjestad tar ännu en hemmaseger. Var så säkra!
 


Magnus Carlsson

Nä Pia, du kan inte bara skylla den dåliga andra perioden på domarna,även om utvisningarna i vanligt ordning var mer än tveksamma. :) FBK föll tillbaka i sitt spel från semi 1 och 2. Skönt var det dock att dom tog sig ur det den här gången.

Svar: Jag skyllde inte hela andra perioden på domaren som du ser i texten sedan.
Pia

2013-04-03 / 14:07:49
BLOGG: http://magnus-carlsson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback