Hockeybloggen

TV-pucken 2012

Mitt landskap är inte med i kampen längre, men jag kollade Värmland-matchen igår på Tv och att höra Chris och Sanny kommentera gjorde mig glad. Jag tror allt att det kommer bli en del av framtiden om jag får bestämma. :) Den dagen (som jag hoppas dröjer mer än länge), som Sanny beslutar sig för att lägga skrillorna på hyllan som aktiv, så lär det här med sportkommentator vara ett jobb som passar honom. Kunnig, snabbtalande, empatisk och diplomatisk. Passande egenskaper för yrket med andra ord! :)
 
Foto: nwt.se
 
 
Å ja, Värmland åkte på däng tyvärr. Nu är det Norrbotten som vi får hoppas på! Släkten är ju därifrån och kusinbarnet lirar hockey så. För hans skull (å resten av min goa släkts skull), så hoppas jag nu då att Norrbotten vinner. En gång i tiden så var det faktiskt jag som stod där och skrek: "Kom igen. Vårat gäng. NORR-BOTT-EN!"



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback