Hockeybloggen

Sur förlust

Mitt lag gör ändå en bra match, men att spela bra och göra bra ifrån sig kommer inte att räcka så länge målproduktionen uteblir. Vi måste få till det med våra målskyttar helt klart. Vi har flera stycken, men de  är för anonyma. Nu är det dags att kliva fram! 50 matcher kvar att göra. 50 matcher kvar att visa upp er! Tabelläge skiter jag i (på ren svenska), men SMguldet ska vi ha!
 
Nu är det så här att den här matchen möttes vi även av bra boxplay. Det tillsammans med inte lika vasst PP från vår sida gav inga mål. Sedan var det den där Svensson i kassen. Han kunde väl flyttat på sig och gett oss våra mål, som vi förtjänat? Istället så förstör han min kväll. Glädjedödare där.
 
Nu ska jag deppa med pizza och coca cola. Näääääääääääääääääääää, jag deppar inte. Det vet ni.
 
2-1 blev slutresultatet. Nygga (eller NyMAN som webgubben kallade honom för), gjorde vårt enda mål. Tänk att det ska vara en back som gjört. :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback