Hockeybloggen

Strul på blogg.se

Nej, jag har inte valt att ni inte ska kunna kommentera  mina inlägg. Det är blogg.se som har strulat några veckor nu och det verkar fortsätta....Många har haft problem med att lämna kommentarer i bloggen har jag hört. Jag tycker det är trist då jag älskar när ni engagerar er och tycker till eller bara lämnar ett fotavtryck i bloggen min. Skicka all kritik till blogg.se. Själv kan jag tyvärr ingenting göra. Tänkte byta ett tag till wordpress, men insåg att där fanns det bara ett begränsat utrymme om man ville köra gratisversionen, så jag lade ner den idén då jag kommer att blogga upp mängden minne på en vecka....:)
 
Håll ut! Jag hoppas att blogg.se får det att fungera snart igen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback