Hockeybloggen

Grillkväll med laget och fansen

Jag tycker att det är roligt när lag (speciellt det lag som jag håller på i alla lägen), engagerar sig och umgås lite med sina fans då och då. Själv deltar jag dock aldrig i sådana tillställningar. Det finns en anledning till det. Jag tycker ändå att det är en fin idé och en uppskattad gest från lagets sida. De har även en stoooooooooooooor supportskara ute i vårt avlånga land. Många i och kring Karlstad såklart, men vi är än fler utanför stadens gränser. Fans/supportrar som de bara hör på läktarna, men sällan ser. Det är vi som stöttar på bortaläktarna (både på stå - och sittplats). Det är vi som kämpar oss blå och som munhuggs med omringande hemmafans till lagen som vi möter. Vi stider vi också. Vi som är flera tusen i antal utanför Värmland.
 
Märkte ni att jag spårade ur nu? Lätt hänt när man är jag. :)
 
Tänkte i alla fall bjuda på lite kort som snälla Fröken Klöver  tagit (och som jag fått tillåtelse att lägga ut här)! De verkar har haft en kanonkväll med mingel och mat.
 
Walle.
 
Sanny.
 
Per.
 
Anton.
 
Om du vill låna kort så måste du fråga Fröken Klöver först och henne får du lättast kontakt med via hennes hemsida. HÄR!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback