Hockeybloggen

Dagen efter

Medan vissa fortfarande surar kring gårdagens matchresultat, så har jag huvudet upp och fötterna ner. :) Inget depp. Bara pepp!

På tisdag möter vi LHC. Är det något lag jag helst vill att vi vinner mot så är LHC det! ;) LHC som ledde med ett mål mot noll ett tag, men som förlorade mot MODO (såklart, de har ju Steen) tillslut.



Fröken Klöver

SV: Haha ja, det var rätt stört. Det gör min också, nuförtiden. Jag gjorde slut med en dåvarande pojkvän, skaffade ny blogg och försvann från "tio mest besökta-listan" som var då. Nej, jag tog bort den, tyvärr :(

Svar: Synd! Hade velat läsa den. Följer i alla fall dina nuvarande bloggar. :)
Pia

2012-09-30 / 19:28:07
BLOGG: http://frokenklover.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback