Hockeybloggen

Vi ÄGER den här matchen än så länge

Underbart spel av Färjestad. 
1-0 via Per Bästa Åslund. Sedan blev det 1-1 av Dicken (ja, nu när han inte spelar i FBK får han heta så). Tillslut tog Paulsson och tag i det hela och slog in 2-1. Egentligen så tror jag faktiskt att det var Frölunda som gjorde båda våra mål....Det tog både här och där. :) När 2-1-målet kom skällde dessutom en Frölundaspelare ut sin egen målvakt. Konstigt. Det var ju inte ens hans fel att det blev mål. Det där tyder bara på dålig stäming i laget. Att börja hacka på sin egen målis är lågt tycker jag.
 
Ja, en magisk kväll som denna så tycker jag inte att det är mer än rätt vi får flyt och tur ikväll. 
 
Vi fortsätter att spela med fart och våra passningar sitter som en smäck! Vi hittar varandra och snurrar runt på försvarare. Det är helt enkelt vår kväll ikväll. 
 
Jag hoppas att vi inleder den tredje med 3-1 och sedan klämmer dit mål efter mål. Varför inte göra det ordentligt när vi ändå håller på liksom? :)
 
Ett stort strålkastarljus på och ett tack till våra unga spelare - Calle Andersson, Max Görtz och Olofsson. De visar ingen respekt. De bara kör!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback