Hockeybloggen

TACK för fina kommentarer

Det är inte ofta det händer, men jag uppskattar ändå de kommentarer som ni slänger iväg in i min blogg då och då. Alltid så vänliga ord som värmer mitt blogghjärta. Jag driver denna blogg mest för min egen skull, men givetvis även för er. Det är därför som jag vill bjuda in er i min inlägg ibland med (se tillexempel inlägget nedan). Se till att nyttja de chanserna och var med och påverka lite. :)
 
I veckan kommer mitt första inlägg om den första personen som ingår i Färjestad. NI har fortfarande chansen att komma med förslag kring vem jag ska börja med. Kollar kommentarer imorgon. Om ingen har sagt sitt så bestämmer jag rakt av helt enkelt. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback