Hockeybloggen

Sluta gnäll!

Ni får ursäkta. Jag kan förstå om folk blir frustrerade, men att klaga på spelare hela tiden... Vad hjälper det? Jag tycker att vi rycker upp oss nu. Låt ordet TILLSAMMANS åter få en innebörd och ett innehåll. Stå upp för laget i alla väder! I med- OCH motgång!

Laget kommer att ha sina ups and downs under säsongen. Vad spelar lite downs för roll i april? :)

VI ÄR FÄRJESTAD!



M

Kul att läsa dina inlägg. Du är så engagerad! Bra! Jag håller med. Mycket gnäll på enskilda spelare. Det är ju inte slut förärn i April, ja.

Man kan ju inte vara på topp varje match...

Heja Fbk!

Svar: Men tack så mycket M! Det värmer mitt blogghjärta att få sådan fantastisk respons från läsare som dig.
Pia

2012-11-18 / 11:37:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback