Hockeybloggen

Man kan inte vara på topp jämt

2-4 till Växjö i början av andra perioden och jag bara skakar på skallen. På jobbet idag sa min Brynäskollega att vi skulle få stryk. Han menade på att det är lätt att koppla av när man spelar mot sämre lag. Sämre utifrån tabellläge alltså. Det är så. Det är sällan lätt att vinna över tabelltian när man själv ligger på fjärde plats i tabellen.
 
2-5.
 
Sedan 3-5 via Nygga. 
 
Jag är frustrerad! Det är jag verkligen. Hela tiden mot Växjö. Hela tiden.
 
Paus. 
 
I tredje perioden så måste det smälla över allt. In med puckarna i  mål. Låt de inte komma fram till PW. Pressa ut de i hörnen. Kom i flygande anfall. Passa inte en gång för mycket.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback