Hockeybloggen

Life is life

Trist för killarna som gjort en bra insats med tanke på både magsjuka och skadade. Man gör det man kan och mer än så kan vi inte kräva av laget. 0-2 blev 4-3. Hade vi inte spelat så förskräckligt mycket BP i andra så hade vi vunnit den här matchen. BP kostar energi och när vi saknar många så känns det även av i laget. Jag klandrar ingen för förlusten. Jag är glad att vi inte förlorade med 6-2 eller så.
 
Nu fokuserar vi framåt. Mot 3 poäng på torsdag!


M

Jaha, du är igång igen....:) Då kanske man får läsa om Bastiansen och Holtet då...?

Svar: Nej, stressen i livet just nu gör att jag hoppar den serien ett tag. Du får vänta tills jag har tiden. :) Jag är inte igång igen. Jag lämnar lite avtryck när jag känner för det och hinner denna vecka. Nästa vecka går jag i ide.
Pia

2012-11-28 / 07:34:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback