Hockeybloggen

Host och fräs

Ännu en dag i sjuksoffan M E N imorgon blir det livehockey och det tror jag är bästa medicinen för mig. Vad tror ni? Nä, jag kommer inte stå med på Borta Stå, men jag kommer sitta och smitta ner ett helt gäng Linköpingsbor. :)  Har vi alla tur så är min megaförkylning över tills jag slår upp mina bruna imorgonbitti. Imorgonbitti är just ledordet här då jag inte ens fått unna mig långa sovmornar på min semestervecka, utan förkylningen har gjort så att jag vaknat upp i tid och otid. Jag hoppas i alla fall att spelarna slipper den här förkylningen som jag har drabbats av. Den är liksom inte att leka med. Minns inte senast som jag var så här sjuk och däckad av en förkylning faktiskt. Småförkyld är man väl mest hela tiden periodvis under året, men det här är ju löjligt.
 
Foto: Jag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback