Hockeybloggen

Efter slutsignalen

Ge mig Sannys hjärnskakning, Antons struphuvud och Klefboms axel. Jag offrar mig för laget. Vi behöver de på isen snart igen! 
 
Vi fick in ett mål tack vare gallerprydda C Berglund och bra skymt av Walle Wallin. Sedan blev det inte som jag ville. Det blev ingen upphämtning på det viset. Men jag är ändå rätt nöjd om man tänker på vårt skadeläge. Det är klart att backarna inte vågar följa med framåt som de brukar när de känner att de inte hänger med till hundra bakåt. Klart att  forwardsen inte heller vågar satsa helhjärtat framåt när försvaret inte känns hundra. Vi får ju ha överseende och vara empatiska. OM jag fick som jag vill så skulle ju Färjestad vinna alla matcher och ja, det vore ju gött, men orealistiskt. Om vi torskar två matcher i rad mot två bottenlag så är inte det hela världen. Inte i mitten av november. Vi kommer att vända det här. Så fort vi har ett intakt lag så kommer det att bli andra bullar av.
 
Mitt tips är ändå att FBK bör åka till bortais kvällen innan matchdag.
 
Häng inte med huvuderna och deppa inte ner er. TILLSAMMANS ÄR VI STARKA! I MED - OCH MOTGÅNG!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback