Hockeybloggen

Efter första perioden Färjestad - Frölunda

Vi har gjort en riktigt bra period i första perioden. Klart att stämningen ger laget extra energi. Publiken lyfter laget. Klart att jag önskar att det skulle vara slutsålt i varje match, men kanske blir det här det sug som publiken behöver. När de väl är i hallen inser de att varje match är en hockeyfest. :) Å andra sidan så kan man inte vara där man vill hela tiden. Believe me. I know. Jag tillexempel  hade hellre suttit på läktaren än att befinna mig här hemma i en soffa. Det handlade inte om eknomi för min del. Det handlade om andra saker som måste prioriteras i livet. SÅ, jag klandrar inte folk för att de inte går, däremot är det ju trist att det blivit sådant bortfall när folk ändå gick förr. Å nej, jag tror fortfarande inte på att det är för att "straffa" laget som de inte går dit. Undrar om Oscar K har jobbat vidare med vår idé? 
 
Noll noll efter första perioden. Ändå kändes det som att vi ägde den. 
 
Tycker inte ni också att han Hudasek (eller hur det stavas), blev bättre igen efter att Henke Lundqvist kom hem en sväng till Göteborg? Mm, jag misstänker lite privat målvaktscoachning där jag. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback