Hockeybloggen

Vi förlorade

Igen. Sjätte förlusten i rad. Jag är ändå inte orolig. Sämre prestationer brukar resultera i bättre framgång i VM!

Kunde inte se matchen på TVn utan lyssnade i bilen på väg bort från Karlstad. Bort till mitt ställe som kallas hem...



Lotta

Jo, jag är orolig. Jag kan inte riktigt med Herr Mårds. Vet inte riktigt hur han tänker......faktiskt. Tycker inte han är bra.



Lotta

2012-05-02 / 08:53:07
Pia

Ja, men jag litar på spelarna! De kommer att fixa det här. :)

2012-05-02 / 21:54:49
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/
lotta

...de vann ju inte en match nu sist...så jag vet inte.....:) Man kan ju inte lita på proffsen som kommer, grabbarna ska kunna vinna matcher för det...eller....



Lotta

2012-05-03 / 06:31:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback