Hockeybloggen

MITT Tre Kronor-lag hade sett ut så här

Målvakter:

Viktor Fasth
Jonas Gustavsson
Cristopher Nihlstrop

Backar:

Jonathan Eriksson
Jonas Brodin
Erik Karlsson
Jonas Frögren
Mattias Karlsson
Sanny Lindström
Niclas Kronwall
Douglas Murray

Forwards:

Henrik Zetterberg
Loui Eriksson
Johan Franzén
Rickard Wallin
Dick Axelsson
Per Ledin
Niklas Persson
Joel Lundqvist
Daniel Alfredsson
Nicklas Bäckström
Fredrik Pettersson
Jacob Silfverberg
Calle Järnkrok
Per Åslund

Detta lag hade jag tagit ut (och en del hade jag plockat in efter att de fått lämnat slutspelet i NHL dvs de lag som åkte ut som nu).

Huvudcoach: Jag själv...:)
Målvaktscoach och mental tränare: Erik Granqvist
Backcoach: Ronnie Sundin
Forwardcoach: Jörgen Jönsson



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback