Hockeybloggen

Första perioden är gjord

Jag blir galen på vårt försvarspel som mest liknar knattehockeykvalitet just nu då det känns stressigt och pressigt överallt. Jag vet att de vill och jag litar på att de kan. Om jag hade varit Mårts nu så hade jag jobbat lite mer med lagandan och kämparglöden. Det handlar om kvartsfinal i VM i SVERIGE. Inte Tvpucken i  någon liten håla. Kom igen nu killar! Jag litar på er. Jag hoppas att det här är någon slags nervositet eller övertändhet som snart lägger sig och byts ut mot fokus och skärpa.

Skandal att folk inte har råd att gå och stötta Sverige i en kvartsfinal oc inte vilken som helst. Utan den spelas i Sverige i Globen. Håhåjaja...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback