Hockeybloggen

Domaren ska veta hut och stänga till sin stora trut...

Hur är det fatt? Här hålls blodtrycket uppe i soffan. Ryssarna filmar och gör saker som inte ens ska förekomma på isen. Inte någonstans. Frasse är galen av ilska och till Frasse kan jag säga: "I'm right behind you!" Jag är lika galen som du. Ilskan drar över mig som ett åskoväder. Jag eldar upp mig på orättvisor som sker i världen och jag eldar upp mig lika mycket när det görs så uppenbara saker som ryssar inte får utvisning för, bara för att de är just ryssar. Jag har sett prov på en ny version av "Döende svanen" och "Jag slänger mig ner och gör en grimars som kanske går hem". Det är Hollywood man ska åka till om man är intresserad av filmningar. Det finns större chans att få en roll i en storsäljande biorulle än att spela i VM för Ryssland. Tänk på den min vän!

3-1 blev 3-3. Hur onajs? Domarna hjälper till så gott de kan...

Jag hoppas att Tre Kronor dänger till de röda nu och vinner den här matchen. Jag hoppas att de lägger fokus på rätta sakerna och låter mig störa mig och skälla på både domare och motståndare istället här i tredje perioden. Jag som ändå inte kan bidra på isen då jag är en eländig skridskoåkare.

Jalla Sverige! Nu kör vi!


L

Ja här KOKAR det i soffan med! Är så ARG så fy f...n!! Det är inget kul att se hockey när domarna är som de är. Jag menar det. Det tar sådan fruktansvärt energi känner jag.



Lotta

2012-05-11 / 22:34:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback