Hockeybloggen

Avgå!!!!

Coachningen har varit horribel rakt igenom. RAKT igenom! Fasth har gjort ett bra jobb, forwards med. Det är försvaret som inte hållit. Varför inte när det innehåller en hel hög bra spelare fyllda med talanger? Jo, för att gruppen inte kommit ihop sig spelmässigt. För att spelstilar inte matchar varandra. För att Erik Granqvist inte fanns med i staben. För att timeout inte fanns i någons tankeregister. För att STORT HJÄRTA. HÅRT ARBETE saknades totalt i många fall. För att skador avlöst varandra. För att sjukdomar tråcklat sig in. Mest av allt är det ändå coachningen som varit av sämsta klass och arrangörer som inte tillåtit Tre Kronor fått känna på hur det känns att spela inför en fylld Globen.

Så avgå alla ni som känner er träffade!

Borde det inte var så att Mårts ändå har gjort sitt i  VMsammanhang nu?

Tre Kronor är ute ur VM 2012. Utslagna i en kvartsfinal. Av Tjeckien med 3-4 i slutminuten. Vad kallar vi det? Fiasko? Väntat? Skandal?

Jag lider med spelare som Zäta och Brodin.

Nu håller vi på Finland, men jag tror att det är Ryssland som tar hem hela skiten! Vem bryr sig egentligen om fortsättningen?

Det här är mina tankar. Mina åsikter. Min blogg.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback