Hockeybloggen

120 to go

120 låååånga dagar!



Anonym

Jag älskar din blogg! Känner du någon i Färjestad? När började du intressera dig för hockey? Är du kär i någon hockeyspelare? Vem är din favoritspelare i Färjestad? Vem är din favoritspelare i NHL?

2012-05-16 / 18:19:46
Pia

Svar på dina frågor du anonyma läsare:

1. Pass på den!

2. Jag har alltid hängt framför Tvn när de visat hockey och uppvuxen med Luleå Hockey så länge som jag kan minnas. Det laget följade släkten i Norr och det laget följde (dock långt ifrån så slaviskt som med Färjestad) jag tills mitt hjärta hittade rätt med FBK. :)New York Rangers började jag följa på 80-talet.

3. Nej!

4. Laget före jaget! Jag gillar alla!

5. I NHL så är det Henke Lundqvist som spelar och har gjort länge nu i NWR. I övrigt följer jag spelare även i Detroit.



Tack för dina frågor!

2012-05-16 / 20:01:37
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback