Hockeybloggen

Rickard

En av de kompisar som jag har funnit via det fantastiska sociala mediet, Twitter, heter Rickard Reinli. För ett tag sedan fick jag reda på att han sökt en tjänst som hade med Färjestad att göra. Krönikör för att vara mer exakt. Under min bilsemester så fick jag beskedet att han fått jobbet! Hur glad blev inte jag? Idag var det premiär för honom att skriva på Svenskafans Färjestadsida och som han levererade. Om jag ska vara ärlig så blir jag sällan rörd när jag läser texter, bloggar och så vidare, men den här texten fick mig att fälla en och annan tår. Jag är så sjukt stolt över laget och skribenten! Rickard kan verkligen grejen med att klä känslor med ord på ett sätt som berör. Det är verkligen inte alla som har det inom sig, men den mannen kan knepet. 
 
Ja, jag vet. Ni vill också läsa den underbara artikeln! Klicka här och läs och njut! Inte nog med att han har skrivandets gåva. Han har ett stort hjärta med en stor portion empati och omtanke!
 
 


Ewa

Tack, Pia! Detsamma. :)

Svar: :)
Pia

2012-07-11 / 22:28:08
BLOGG: http://fbkhockey.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback