Hockeybloggen

Om att vara en sann supporter till ett hockeylag

Jag tänkte göra ett, två, tre eller fler inlägg om det som rubriken säger!:) Nä, jag ska inte skriva det ur min synvinkel utan tänkte ta hjälp av er läsare. Är du intresserad av att delge mina bloggläsare hur ditt liv som supporter är så hör av dig i en kommentar till mig här! Lämna din emejladress (som jag givetvis inte lämnar ut), så hör jag av mig via mejl ok? Go, go, go! :) Ni kommer få svara på några frågor eller skriva ihop en text själva kring ämnet! Det beror på er! Om väldigt många tar chansen att delta så avgör jag vilka som kommer med! :) Skynda dig och anmäl ditt intresse imorgon så kanske det är för sent.:)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback