Hockeybloggen

Ni har väl inte missat detta?

Mr Madhawk's blogg är en av få hockeybloggar som jag verkligen följer regelbundet ska jag erkänna. Det var med stor glädje som jag idag klickade mig in där för att läsa ikapp några dagar. Då ser jag denna intervjun med Sanny Lindström. Den fick mig att le och längta efter säsongen som kommer. Jag vet inte om jag har avslöjat det än, men matchtröjorna som ska inhandlas (en borta- och en hemmatröja) under säsongen 12/13 kommer bära efternamnen LINDSTRÖM och GRUNDEL. Det finns anledningar till det! Tidigare matchtröjor (rätt många faktiskt), har det varit Wallin och Åslund tryckt på ryggarna hela tiden. Det finns anledningar till de valen med. Jag sätter inte vilket namn som helst bak på mina matchtröjor inte. :) Haha!
 
Klicka här så kan du med läsa "Sannyinlägget".



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback