Hockeybloggen

Efter att Erik Granqvist har gett klartecken...

...så kommer här några av de många kort som jag tog då jag var på besök hos Målvaktsverkstaden i Luleå i slutet av juni. Tack för en underbar förmiddag!
 
Korten är oredigerade och knäppta av mig med min Nikon D90. Vill ni låna kort så måste ni fråga mig först!
 


Hemlig

Åkte du till Luleå för att hälsa på i målvaktsverkstaden? Vad fina kort du har tagit! Jag älskar din blogg. Saklig utan knussel. Bästa tjejbloggaren inom hockeyvärlden. =)

Svar: Nej, jag åkte till Luleå för att hälsa på släkt och vänner. Tack för dina vänliga ord om mina kort och min blogg. Det värmer mitt blogghjärta! :)
Pia

2012-07-08 / 22:23:08
Anonym

Är det PW på kortet?

Svar: Ja, på det nedersta finns han med i bild. :)
Pia

2012-07-08 / 22:24:17

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback