Hockeybloggen

Vi vände och vann!!!!

Jag vet att kategorin är Färjestad för inlägget, men det är bara för att jag bloggar från Iphonen!

Ni som valde att svika Småkronorna efter första perioden då Ryssland ledde med 0-3 och därmed gick ni och lade er! Ni missade allt! Rätt åt er!

Jag grät i tredje då det blev 1-3, 2-3 och med ca 39 sekunder kvar av matchen 3-3!!!! Vilka hjältar och vår målvakt Johan G är ett riktigt minimonster!:)

Målvaktsbyte med 2 min kvar av full matchtid var underbar coachning! Taktik!

I förlängningen vann vi! Glädjen var total! Jag skrek rakt ut!

Brodin blev vald till bäste svenske spelaren! Färjestad.

Publiken jublade och hejade på hela tredje och förlängningen. De stod upp och applåderade långa stunder.

Målgörare: Klefbom, självmål, Friberg och Nordström.

Renberg och Chris är så goa kommentatorer! Bra jobbat!

Gott Nytt År Småkronorna!!!



M*

- Fan vad underbart! Grattis vännen miN! Kram!

2012-01-02 / 22:01:32
BLOGG: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback