Hockeybloggen

Sammanfattning av period 1 mot LHC

  • Första fem minutrarna var huller om buller.
  • Färjestad gör 1-0 via Micke Johansson. U N D E R B A R T!
    Spelat lossnade.
  • Vi har fått två powerplaychanser. Ett boxplay.
  • Vi passar mer och har mer fart än på länge.
  • Per Åslund gör som vanligt ett utmärkt grovjobb.
  • Sanny Lindström har ryckt upp sitt spel en nivå.
  • Walle visar vägen och har varit nära mål ett par gånger.
  • Peppe Lundh, Sevc, Nygga, Paulsson, Hannes och Sjögga krigar där ute på isen. Bra jobbat!
  • C Berglund har helt klart en dipp denna säsong, men han reser sig snart och kommer igen. Man kan inte alltid vara på topp.
  • Jag har grabbat tag i min matchtröja och hoppar upp och ner framför tvn stundtals.
  • Vi vinner perioden med 1-0. Ni vet att jag är positiv, men ändå realist så jag påminner bara att 1-0-ledning är ingen riktig ledning. För mitt lag är det dock en mental ledning. Det kan räcka långt!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback