Hockeybloggen

Medgångssupportrar är inte roligt alls

Inte medgångsmediafolk heller.

När det går bra för ett lag så går det såååååå bra och allt laget gör är perfekt.
När det går dåligt för ett lag så är det värdelöst, katastrof, under all kritik....och spelarna är överbetalda, slöa, orkeslösa, viljelösa, gnälliga...

Mmm, det är så det är. Jag vet. Jag ser ju hur det har skrivits och jag har hört vad som har sagts om mitt lag denna säsong. Enough said!

Tur att inte alla inom media och alla supportrar tänker så. Stötta i med- och motvind om du anser dig vara en supporter. Skyll inte på någon, utan se helheten. Överdriv inte om du jobbar inom media. Göra hönor av fjädrar...

Det är i alla fall tur att jag och lagkaptenen är överens! :)



Lotta

..håller med dig igen! :=) UCSH vilket skitsnack det blir så fort det går dåligt! ÄR SÅ TRÖTT att läsa i forum mm om en massa skitsnack om laget och olika spelare MEN när det går bra så är det så JÄVLA bra igen! Fy! Det är ett jäkla gnäll p alla då. Bla bla bla blir så trött....De är väl inte mer än människor själva!!! Trötta är väl alla ibland, även de! De är inga maskiner fast en det vill att de ska vara det.

Nä, ikväll är vi på plats och stöttar som FAN!!!! :=))))



Lotta

2012-01-21 / 15:26:56
Pia

Tack! :)



Ja, de är människor de med. Ikväll kommer vändningen dock. Jag känner det på mig!

2012-01-21 / 15:54:32
BLOGG: http://piacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback