Hockeybloggen

Jag ler med hela hue

Efter att äntligen ha tagit tre poäng (och inte bara det; Vi vände och vann), så somnade jag med ett leende på mina läppar. När jag vaknade tio i sju imorse så log jag än. Underbar känsla. Jag tackar hela Färjestad med spelare, ledare och resten av organisationen för det. Jag säger ju att harmoni, tålamod och spelglädje tillslut ger resultat. Det har inte bara med att spelarna har snäppat upp mer, utan det har med känslan i laget att göra. Jag ser ju på dem att de har en helt annan hållning när de tar sig fram på isen nu än tidigare. Det är en härlig känsla att se och när jag ser dem spela med huvudena högt ja, då blir jag glad ända in i själen. De ger aldrig upp. Jag ger aldrig upp. Vi är Färjestad. Vi reser oss och kommer igen. Vi har med svackor, men vi tar oss alltid upp.

Man måste tro på sig själv även när det är tungt. Man måste även tro på sitt lag när de positiva resultaten uteblir.

Glöm aldrig bort att TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!


lotta

Underbar VINST!!!!! man blir GLAD i hela kroppen. I em är vi på`t igen I LLA!!! Hoppas det har vänt nu!



Lotta

2012-01-29 / 08:22:27
Pia

Det kan nog inte kallas som en vändning riktigt än, även om vi vunnit två treor i rad. Dock så är vi på gång och vi går åt rätt håll. Bara det är en lättnad. Kram

2012-01-29 / 18:23:53
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback