Hockeybloggen

Jag är på plats

Det blir match på tv mellan Färjestad och släkten (läs: Luleå Hockey). Jag älskar min släkt, men jag vill att mitt hockeylag ska vinna. Frögga är tillbaka och det känns så tryggt. En som sätter energi och en som offrar sig för sitt lag. Han är bra på att visa vägen.

Walles min när spelarna kommer gående i spelargången säger det mesta. Nu är det kamp på hög nivå. Nygga blåser ut lite luft och Anton ser sammanbiten ut. Nu kör vi killar. Ni och vi. Vi och ni. Tillsammans ska vi fixa 3 poäng.

Var är publiken i arenan då? Det ser inte ut som att det är så mycket folk på läktaren...Stämmer det eller är det så att kameramannen vinklar detta fel?

Jag ska ta mig lite ost, räkor och baguette till matchen. Middag de luxe kan jag lova!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback