Hockeybloggen

Bloggen- jag prioriterar dig!

Jag har gett mig själv nyårslöftet att inte sitta framför datorn så mycket som jag har gjort de senaste två åren. Min Facebook kommer väl mer eller mindre dö ut, Twittrar gör jag men inte tusen inlägg per dygn, annan blogg prioriteras föga... Sociala medier lär inte längre vara högt prioriterade i mitt liv. De jag känner känner jag och de har ändå koll på vad som sker i mitt liv ändå! De som vill lära känna mig kanske får göra det, men det blir inte via sociala medier enbart utan mest in real life isf.

Denna blogg kommer jag ändå prio under hockeysäsongerna detta år, så får vi väl se hur det blir nästa. Det är upp till mig själv och er.

Nu vet ni!:)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback