Hockeybloggen

Ännu en förlust

Ja, jag vet hur det är när tränarstab byts ut och ersätts. Det tar tid att finna varandra i sitt ledarskap (även om man känner varandra väl). JAG vet vad jag pratar om. Tyvärr är inte tiden med oss. Det måste sätta sig snabbt. Kuggarna ska rulla på. Vi ska med till slutspel. Vi kommer vara med i slutspel. That's it!

Publiken gjorde i alla fall sitt. Slet och skrek. Trummade. Sjöng. Klappade. Bra jobbat!

Rickard Walle Wallin var bäst på isen ikväll i FBK. Tätt följd av Åslund och Grundel. Sevc och Nygga bidrog med. Vissa andra måste upp ett snäpp. Tänk mindre, känn mer. Det ordnar sig. Deppa inte. Svär mindre. Frustrationen skakar vi av oss. Vi går vidare. Vi reser oss. Vi kommer igen. Vi är Färjestad. Vi klappar inte ihop. Vi har svackor, men vi ger aldrig upp. Det vänder. Vi är en bit på väg.

Media, expertkommenatorer...Jag har ingenting att säga er. Ni vänder verkligen kappan efter vinden (de flesta av er) och det gör ni i samma match med. Oj oj oj.

Domaren ikväll då. Ringer på allt. "Rena rama Rolf. Vilken Rolf?" (ja, ni som är lika gamla som mig känner igen den där truddelutten va?).


Emelie

Hahaha, ja.. Ringde verkligen på allt.

"gick pucken in?"

-"nej fan den gick i plexit bakom mål"



Helt sjukt!

2012-01-22 / 16:11:48
BLOGG: http://choomper.blogg.se/
Pia

Ja, det var en rolig domare det där. :)

2012-01-22 / 16:13:08
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback