Hockeybloggen

Angående min Twitter

Jo, jag Twittrar än. Kollar du i högerspalten så ser du att Twittersymbolen finns kvar, men inte mina tweets. Det betyder att jag har ett konto där som är aktivt, men som jag inte längre har offentligt. Det beror på EN ENDA SAK som kallas för spam. Användare som ville göra reklam eller sände oroliga (dvs görtråkiga) filmer till mitt konto i tid och otid blev liksom jobbigt. Kände att jag var tvungen att gå in där varje dag gör att blocka och plocka bort. Tid och energi läggs på annat istället. MEN ni som läser och följer min blogg får gärna klicka på Followingknappen, så kan ni se mina inlägg. Det krävs förstårs att du har ett eget Twitterkonto. Lätt att fixa och är gratis om viljan finns. Jag kommer att godkänna er alla. Det är bara fejkade namn från USA som jag inte tänker tillåta där. Nu vet ni!

Pisan11 är mitt Twitternamn! Ni känner igen profilbilden jag har, då den är densamma som jag har i denna blogg.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback