Hockeybloggen

Veckans kalkon?


Se 15:54 in i klippet så hittar ni det som alla talar om på Twitter...

När TV4 ber ett hockeylag att göra en sak  för sin kanal och sedan dissar de sin egen idé. Ja, då får man bara skaka på huvudena, gå vidare och vinna SMguld. När man sedan har vunnit SMguld så tycker jag personligen att man kan ge 17 i att ge TV4 några segerintervjuer alls. Det är min åsikt kring det hela. Dålig stil!


Ank ;)

Håller med!!

Detta gjorde tom mig sur o jag är ju inget FBK fan o hade iofs ingen vetskap att de på tv4 bad först om de,t o sedan dissade det - DET är jävligt bara det!!!

Men jag tycker som jag har skrivit att det var superfint gjort.

Morr till tv4 sporten!!!

2012-02-27 / 20:02:45
BLOGG: http://ankansplaskdamm.blogspot.com
lotta

Ska man skratta eller gråta...det är frågan?! Håller med dig till 100! PINSAMT av Tv4.

man kan ju bara hoppas att detta taggade grabbarna til MAX! :=)

Jag FLABBAR åt de Negativa-Fbk-hockey-hatarna! Hoppas flera gör det!



VI SKA TA SM-GULD!!!!!!!! :=)))))



Lotta

2012-02-28 / 07:01:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback