Hockeybloggen

På begäran: Peppe Lundh

Det kom en kommentar i inlägget under. En önskan om en text om Peppe. Självklart ska jag fixa det med tiden. Har ni fler önskemål, så hojta till! Jag är väl inte så insatt i så många fler utanför laget Färjestad, men jag får väl läsa in mig och glo in lite fakta kring era önskemål och leverera en text. På begäran behöver inte heller enbart handla om hockeyspelare. Det kan ju vara allmänna önskningar som ni vill att jag ska tillägna min hockeyblogg. Den enda reglen är ju att det ska ha med hockey att göra såklart! :)


Caroline

Åh vad roligt! :)

2012-02-07 / 22:04:57
BLOGG: http://pencilsharpener.blogg.se/
Pia

Vad trevligt att jag kan glädja dig! :)

Hinner inte skriva ihop någonting i kväll, men innan veckan är slut (läs: söndag), så ska jag nog ha publicerat ett inlägg om denna man. :)

2012-02-07 / 22:09:25
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg
Anonym

Jag vill veta mer om Per Åslund!=) Kan du skriva om Zäta med?

2012-02-08 / 06:03:06
Pia

Jag har redan gjort ett inlägg om Per Åslund (kolla under kategorin SPELARE). Mer än så har jag inte att berätta om denne grabben just nu. Vill du veta mer om hans privatliv så kommer jag inte att delge dig någonting då PRIVATLIV är just privatliv! :)



Självklart kan jag skriva ett inlägg om Zäta. Det kommer vartefter. Håll utkik!:)

2012-02-08 / 17:23:19
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback