Hockeybloggen

LHC

Ja, ni vet ju vad jag känner för den klubben...:) Någonting jag dock inte vill är att de ska behöva kvala. Hellre då tidigt sommarlov. ;)

Jag blev därför glad när Djurgården låg under (nu är det förlänging mot Skelet). Det höjde chanserna till att slippa kvalserie för LHC. Ikväll är i alla fall vänner till mig på plats i CC och håller på LHC. Vi hoppas att det hjälper klubben  utan guld.

Jag har även sagt till självaste Magnus Johansson att han ska ta sitt lag till seger ikväll. Jag hoppas att han gör det nu då! :)

En annan sak som har hänt ikväll är att MODO har vunnit borta mot HV71 med 5-1. Vad gör ni HV?
Om FBK vinner ikväll så kliver vi förbi HV71 och det skulle ju sitta fint!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback