Hockeybloggen

Jag gör ingenting halvdant

Hej på er kära läsare!

Jag uppskattar er verkligen. Jag vet att jag skrev igår att jag skulle blogga om min livematch idag. Idag har jag dock miljoner saker att göra för att kunna vara ledig på min semester som råkar infinna sig nästa vecka. Därför så hinner jag inte sitta här och blogga ikväll och eftersom jag inte gör någonting halvdant (är inte heller perfektionist), så väljer jag att skriva ner om gårdagen så fort jag hinner ok? Jag är ledsen om jag gör er besvikna, men jag lovar att  gottgöra det så gott jag kan senare i veckan (förmodligen redan imorgon...). Håll ut! Klicka på F5-knappen så lovar jag att det dyker upp ett inlägg förr eller senare inom en snar framtid. Better late than never eller hur?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback