Hockeybloggen

Gameday

Idag blir det nog vinst. Det är ett fantastiskt upplägg som talar för det. Jag är feberfri för första gången sedan i lördags (trots att en grym hosta och snuva fortfarande gäller), solen skiner och himlen är blå. Jag tror att jag ska fotografera lite på min eftermiddagspromenad.

Färjestad vinner ikväll. Så säger min magkänsla. Det blir 3-1. Vilka som gör målen spelar mig ingen roll. Tror dock att Åslund gör ett ikväll.  Jag tror Walle nätar med och Peppe gör ett med.


lotta

Kart att de vinner! =) Det finns inget annat Pia! Vi håller på att tagga upp här för att sedan åka till LLA! Det är la för mysigt! =) ....sitter och tänker på att det snart är ett långt uppehåll. Avskyr uppehåll. Men först Torget i Karlstad! Hahhaaa



Nu hejjar vi ikväll som fasen! Ha det gott.



Lotta

2012-02-23 / 16:21:42
Pia

Jag aktar mig för att säga att de ska vinna innan matchen är igång...Senaste gångerna jag brölat ut det på sociala medier så har det inte gått så bra....Det gäller att inte vara för kaxig helt enkelt. :)



Ha en bra kväll i LLA!

2012-02-23 / 19:14:52
BLOGG: http://hockeykortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback